Layer
Layer

دورۀ رهاییِ
خود را آغاز کنید!

کمپ ترک اعتیاد خصوصی

آوای میعاد رهایی

  • فضا و محیط مناسب و سرشار از آرامش
  • محیطی با بهترین امکانات رفاهی و سرگرمی
  • محیطی مناسب برای زندگی شخص و ملاقات‌های روزانه
+6000
نفر ترک دائم
10
تنوع خدمات تخصصی
20
تنوع خدمات رفاهی
12
درمان اعتیاد به انواع مخدر‌ها

کمپ ترک اعتیاد خصوصی چیست و
چگونه به ما کمک می‌کند؟

یکی از مراکز موثر به منظور ترک اعتیاد، کمپ ترک اعتیاد خصوصی است که برای انجام این کار از روش‌های مختلفی برای ترک انواع مواد(مواد مخدر، مواد محرک، مواد توهم زا و …) بهره می گیرند. به جرئت می توان گفت آوای میعاد رهایی بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران است که از روش های نوین ترک مثل مدل درمانی ماتریکس استفاده می کند. همچنین امکانات vip و لاکچری آن در کنار بهره گیری از متخصصان زبده و دلسوز باعث شده کمپ ترک اعتیاد لاکچری آوای میعاد رهایی آمار بهبودی دائم بالایی از خود به جای گذاشته و به مکان مورد اعتماد افراد گرفتار دام اعتیاد تبدیل شود. این مرکز خدماتی همچون ترک قرص ب۲، ترک ماری جوانا و حشیش، ترک هروئین، ترک تریاک، ترک شیشه، ترک قرص m و… را ارائه می‌دهد.


ویژگی‌هــای مرکز ترک اعتیاد خصوصی

آوایِ میعاد رهــایی

مشاوره روانشناسی و جلسات هفتگی خانوادگی

پزشکان متخصص در زمینه ترک اعتیاد

امکانات رفاهی و ورزشی

بهــترین کمپ ترکِ اعتیاد در تهــران

  • بهترین کمپ ترک اعتیاد مکانی است که در درجه اول از کادر درمانی مجرب و حرفه‌ای تشکیل شده باشد و افرادی که در این مرکز به کار گمارده می شوند به کار خود علاقه‌مند بوده و به فرد معتاد به چشم بیمار نگاه کنند و نه مجرم.
  • از جمله شرایط دیگری که یک کمپ را بهترین مرکز ترک اعتیاد خواهد کرد، داشتن پشتوانه مالی قوی، همچنین امکانات درمانی و رفاهی مطلوب است. هر چه امکانات مجموعه کمپ بیشتر باشد شرایط برای کمک به فرد معتاد هم بهتر خواهد بود.
  • استفاده از علم روز و بکارگیری جدیدترین متدهای درمانی نیز از جمله موارد مهمی است که یک کمپ ترک اعتیاد را از سایر کمپ‌ها متمایز می‌کند. برگزاری جلسات ماتریکس بر پایه مدل درمانی ماتریکس که از موثرترین جنبه‌های روش‌های درمانی مختلف استفاده می‌کند در کنار سایر موارد باعث شده لقب بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران برازنده آوای میعاد رهایی باشد.
امکانات و خدمات

اهداف و برنامه‌هایِ
کمپ ترک اعتیاد

  • ایجاد فضا و محیط مناسب و سرشار از آرامش

    از مهمترین اهداف کمپ ترک اعتیاد، ایجاد یک فضا و محیط مناسب و سرشار از آرامش و احترام برای بازتوانی و درمان مصرف‌کننده است. محیطی که شخص معتاد احساس تحقیر شدگی و مجرم بودن نداشته باشد و با آن مانند یک انسان عادی و بیمار که نیاز به درمان دارد، رفتار شود.

  • محیطی عاری از هر گونه مواد اعتیاد‌آور

    دومین مورد از اهداف کمپ ترک اعتیاد قرار گرفتن شخص در محیطی است که عاری از هر‌گونه مواد اعتیاد‌آور بوده و فرد به هیچ‌عنوان نتواند به این مواد دست پیدا کند.

  • محیطی مناسب برای زندگی شخص و ملاقات‌های روزانه

    سومین مورد فراهم کردن محیطی مناسب برای زندگی شخص بیمار به مدت کوتاه و امکان دیدار و ملاقات با دوستان، آشنایان و خانواده به جهت برخورداری از حمایت‌های روحی آن‌ها است.

  • آموزش مهارت‌های ارتباطی و روانشناسی

    از دیگر اهداف کمپ ترک اعتیاد آموزش مهارت های ارتباطی و بیان مشکلات، احساسات و آشنایی با افراد مشابه و ترک کرده و کمک گرفتن از آن‌ها برای طی کردن فرایند ترک اعتیاد است.

سوالاتِ متداول


هزینه قابل پرداخت برای سپری کردن دوره‌های ترک اعتیاد معمولا بیشتر از ماهی 2.5 میلیون تومان است. این مبلغ را یا خود فرد بیمار پرداخت می‌کند یا خوانواده‌اش.البته کمپ ترک اعتیاد خصوصی به علت خدمات متنوع گرانتر میباشد. ضمنا بعضی از مراکز از دارو‌های حین درمان استفاده می‌کنند که در این صورت فرد باید مبلغ این دارو‌ها را بپردازد. البته در صورتی بیمه درمانی داشته باشید، ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه می‌دهد و فرد باید ۳۰ درصد مابقی را پرداخت کند.

با توجه به عوامل مختلفی مثل شرایط جسمی و روحی بیمار، ماده مصرفی، دوز مصرفی و غیره این زمان تغییر می‌کند. البته حداقل مدت زمانی که یک بیمار در کمپ بستری می‌شود معمولا یک ماه است.

از مهم‌ترین اهداف کمپ ترک اعتیاد، ایجاد یک فضا و محیط مناسب و سرشار از آرامش و احترام برای بازتوانی و درمان مصرف‌کننده است. چنین محیطی عاری از هرگونه مواد اعتیادآور است و یک زندگی کوتاه ولی تحت حمایت‌های روحی را برای بیمار فراهم می‌کند. در مراکز ترک اعتیاد مهارت‌های ارتباطی و توانایی بیان مشکلات آموزش داده می‌شود.