کمپ ترک اعتیاد گل

زمان حدودی مطالعه ۴ دقیقه |آخرین بروزرسانی: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ |مقالات مفید برای درمان اعتیاد

کمپ ترک اعتیاد گل(ماریجوانا)

کمپ ترک اعتیاد گل(ماریجوانا)  یا ماری جوانا محلی برای درمان و ترک ماده مخدر گل(ماریجوانا) بوده و در واقع باید یک مرکز درمانی باشد. افرادی که به عنوان بیمار وارد کمپ می شوند، قبل از هر چیز باید با سم شناسی و ویژگی های این ماده مخدر آشنا شوند و به صورت کاملا دقیق بدانند، ماده مخدر گل(ماریجوانا) چه بلایی بر سر اندام های داخلی و ذهن و قوه تشخیص آن ها می آورد.

ماده مخدر گل(ماریجوانا)

ماده مخدر گل(ماریجوانا) یکی از مشتقات ماده مخدر ماریجوانا بوده و با این نام شناخته می شود. در کمپ ترک اعتیاد گل در مورد ترکیبات و اثرات توهم زا و تاثیرات آن بر سلامتی اموزش داده شده و معتادان در این خصوص به اگاهی می رسند. در واقع استفاده از نام گل برای این ماده مخدر نوعی فریب مصرف کننده ها است. چون موادی مثل حشیش و هرویین از سال های دور مورد تنفر خانواده ها قرار گرفته اند اما نام جدید گل(ماریجوانا) چون به زشتی حشیش و هرویین نیست و خانواده ها هم شناختی از آن ندارند، انتخاب شده است. در کمپ ترک اعتیاد گل کاملا در مورد عواقب و خطرات ماده مخدر گل(ماریجوانا) آموزش داده می شود.

برای مشاوره رایگان با کمپ ترک اعتیاد آوای میعاد رهایی تماس بگیرید.

021-22290484    021-26100813

کمپ ترک اعتیاد گل

عواقب استفاده از ماده مخدر گل

پزشکان و متخصصان در کمپ ترک اعتیاد در خصوص اثرات و عواقب استفاده از این ماده مخدر به خانواده ها هشدار داده و معتقدند اثرات توهم زا و اعتیاد اوری آن چیزی کمتر از حشیش و هرویین نیست.   خاصیت توهم زایی این مخدر ۳ برابر حشیش و هرویین بوده و فرد بعد از مصرف دچار ضربان قلب شدید و هزیان گویی و سیر در رویاهای خطرناک می شود. در کمپ ترک اعتیاد ماریجوانا عواقبی نظیر بی قراری، افزایش اشتها، قرمز شدن چشم ها، بیماری های ریوی و فلج مغز برای این ماده مخدر عنوان کرده و گفته می شود شخص دچار یک بی انگیزگی و نوسانات عصبی شدید خواهد شد.

جوان ها چرا به ماده مخدر گل گرایش پیدا کرده اند؟

در کمپ ترک اعتیاد گل(ماریجوانا) به خانواده ها و والدین آموزش داده می شود، که تصور نکنند ماده مخدر گل یک ماده مخدر جدید است، در واقع این مخدر به اصلاح جدید ترکیباتی از ماریجوانا بوده و فروشندگان برای فریب جوانان نام آن را تغییر داده اند. در این ویدیو به شرح علت گرایش به مصرف گل و بیان احوالات کسانی که گل مصرف میکنند پرداخته می‌شود که سادگورو عارف هندی با بیش از ۱۴ میلیون فالوور در اینستا و یوتیوب به این مسئله، که مسئله‌ای جهانی است می‌پردازد. تا آخر، این ویدیو را ببینید.

دانلود ویدیو

نشانه های ظاهری افرادی که از گل(ماریجوانا) استفاده می کنند:

اثرات گل

متخصصین بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران معتقدند تجربه نشان داده است، افرادی که از این ماده مخدر استفاده می کنند، دچار وابستگی روانی به آن شده و در صورت عدم مصرف پرخاشگری و رفتارهای هیجانی خواهند داشت. این افراد بسیار بی انگیزه و بی تفاوت بوده و احساسات خود را نسبت به خانواده و جامعه و اطرافیان از دست می دهند. با بررسی هایی که در کمپ ترک اعتیاد گل روی افراد بیمار صورت گرفته مشخص شده است، تمایل نوجوانان و جوانان با سن خیلی پایین به این ماده مخدر افزایش پیدا کرده است و به وفور هم در دسترس آنها قرار دارد، برای همین خانواه ها باید بیش از هر موقع دیگری با فرزندانشان ارتباط عاطفی برقرار کرده و مراقب رفت و امد و معاشرت هایشان باشند.

بهترین کمپ ترک اعتیاد گل(ماریجوانا) چه کمپ هایی هستند؟

بهترین کمپ ترک اعتیاد گل(ماریجوانا)، آن هایی هستند که پزشکان متخصص و روانکاوان آشنا با این ماده مخدر را به کار گرفته و به صورت تخصصی روی این نمونه ها کار کرده باشند. معتادین به این ماده مخدر با معتادین با مواد مخدر دیگر تفاوت دارند و تنها کسی می تواند به آن ها کمک کند که حالات روحی و جسمی و نحوه درمان این بیماران را شناخته و در این امر متخصص و با تجربه باشد. بنابراین مراجعه به کمپ ترک اعتیاد گل(ماریجوانا) بهترین راهکار است.